Proč je aReception ideální volbou pro průmyslové podniky?
Přivítání návštěvníků, kurýrů a uchazečů kdykoliv s bezpečným zpracováním osobních údajů v souladu s GDPR.
Díky pronájmu našeho aReception terminálu se klientům výrazně snižují provozní výdaje.
Automatické zaznamenávání příchodů a odchodů návštěvníků včetně uchování záznamů.
Zajištění elektronického podpisu a automatické evidence BOZP dokumentace.
Jednoduché ověření totožnosti pozvané návštěvy pomocí QR kódu.
Uvolnění personálu recepce díky automatizovaným procesům.
Aktivace terminálu dotykem nebo předstoupením před terminál.
Hlasová nebo dotyková interakce.
Podpis přímo na displeji a uložení daného dokumentu.
Automatický tisk karty s povolením vstupu.
Telefonické spojení s navštíveným.
HR Digital Transformation Leader
Rozhodli sme sa pre implementáciu aReception riešenia predovšetkým kvôli potrebe modernizácie a automatizácie nášho vstupného priestoru, ktorý vyžadoval efektívnejší systém správy návštev.
K zapojení terminálu vám postačí:
VESA držák nebo stojan, napájení 230 V a připojení k internetu.
Implementace trvá přibližně 1 měsíc.
Nechte nám na sebe kontakt a my vám ukážeme, jak může aReception zlepšit provoz i u vás.
Pracuje neúnavně a bez přestávky. Komunikuje v několika jazycích.
Nikdy nepotřebuje volno a stále má dobrou náladu.
Jsme členem ARTIN Group