Firemní recepční

Efektivní zpracování návštěv a balíčků, Zajištění bezpečnosti a kontrola přístupu.

Kancelářské prostory

Optimalizace pracovního prostředí.

Administrativní budovy

Efektivní organizace a zlepšení pracovního prostředí.

Nákupní a obchodní centra

Lepší orientace návštěvníků v obchodních prostorech.
Previous slide
Next slide

Optimalizujte komunikaci a zvyšte efektivitu ve vašem pracovním prostředí.

Firemní recepční, kancelářské prostory a coworkingová centra mohou využít aReception ke zlepšení komunikace, zvýšení efektivity a zlepšení zákaznického servisu. Naše řešení je ideální pro širokou škálu firem, od nákupních a obchodních center přes průmyslové a výrobní závody až po telekomunikační společnosti.

aReception také zefektivňuje provoz konferenčních a kongresových center, marketingových a reklamních agentur, autosalonů a prodejen automobilů či finančních institucí (banky, pojišťovny). Naše univerzální řešení umožňuje snadnou správu a koordinaci v rámci administrativních a kancelářských budov.

Pro technologické parky a inovační centra přináší aReception efektivní řešení pro správu objektů, podporu komunikace a sdílení informací mezi zaměstnanci a návštěvníky.

 

Kdo využívá aReception?

Přináší výhody