Jak aReception funguje?

aReception terminál

aReception využívá pokročilou umělou inteligenci, zahrnující zpracování přirozeného jazyka (NLP – Natural Language Processing). Tento hlasový asistent s lidskou tváří dokáže efektivně a rychle rozpoznat situaci a vykonat odpovídající akci či poskytnout požadovanou informaci.

AI asistentka pracuje tak, že když na ni promluvíte, promění váš hlas na text a vyhledá odpověď v předem připravených scénářích. Pokud zde odpověď nenajde, spojí se s OpenAI (umělou inteligencí) a získá informace z internetu. Poté text převede zpět na mluvené slovo a přátelským hlasem vám poskytne odpověď. Jednoduše řečeno, aReception je jako chytrá kamarádka, která vám pomáhá najít to, co potřebujete.

Jako virtuální asistentka dokáže zastoupit své lidské kolegy na recepci, vrátnici, ale i jako průvodce či spojovatelka. Komunikovat s ní můžete prostřednictvím hlasu nebo psaním na dotykový display. Přidejte do svého týmu virtuální kolegyni aReception a užijte si moderní a efektivní způsob komunikace!

Jak funguje aReception

Artificial . Automatic . Autonomous

Co všechno umí?

Analyzuje data

Pečlivě zpracovává shromážděné informace, aby poskytla užitečné analýzy a vhledy, jež napomáhají ke zlepšení vaší společnosti.

Kontaktuje potřebné osoby

Efektivně komunikuje s potřebnými osobami, zavolá nebo upozorní ty, které návštěvník hledá, a udržuje plynulý chod komunikace.

Personalizuje se

Přizpůsobte si vzhled a chování aReception podle potřeb vaší firmy, aby dokonale ladila s vaší značkou a firemní kulturou.

Poradí i večer​

Je k dispozici nepřetržitě, poskytuje podporu a informace i ve večerních hodinách, když potřebujete rychle najít řešení.

Zabaví návštěvníky

Udrží návštěvníky zaujaté příjemným a informativním rozhovorem, zatímco čekají na své schůzky nebo další pomoc.

Integruje se systémy

Nabízí flexibilní API pro snadnou integraci s vašimi stávajícími systémy, zajišťujíc tak hladký provoz a účinnou koordinaci s ostatními nástroji.

aReception terminál - volám

Notifikace kolegům o návštěvnících

aReception může zavolat kolegu, za kterým přišel návštěvník na schůzku. Na základě sděleného jména najde ve firemním seznamu telefonní číslo navštíveného a zavolá mu s informací, že návštěva čeká na recepci.

Seznam kontaktů je možné získat napojením na LDAP / Active Directory organizace nebo může být zadán do samostatného modulu. Do doby, než si navštívený příchozího vyzvedne na recepci, jej zabaví krátkým nezávazným informačním hovorem.

Přehledy, jak se chovají uživatelé

Podrobné statistické údaje o komunikaci s aReception. Poskytne informace o nejpoužívanějších, a naopak nejméně používaných tématech, délce rozhovorů, úspěšnosti rozpoznání požadavků, časové rozložení návštěvnosti a mnohé další.

Neocenitelný pomocník pro vyhodnocení fungování a pro následné doladění stávajících či zjištění témat pro doplnění nových scénářů.

aReception statistiky
aReception chatbot

Připravte ty nejčastější scénáře ​

Připravte ty nejčastější scénáře dopředu a zjednodušte tak práci s aReception. Analýzou nejčastějších situací a dotazů můžete vytvořit seznam scénářů, které vaši virtuální asistentka bude řešit s lehkostí.

Tímto způsobem zajistíte plynulou komunikaci a rychlejší odpovědi na otázky návštěvníků či zákazníků. Efektivně tak zvýšíte spokojenost s aReception a poskytnete profesionální servis.

Statistiky, grafy, analýzy a vyhodnocování

Klíč k úspěchu s aReception. Sledujte výkonnost vaší virtuální asistentky prostřednictvím podrobných statistik a grafů, které vám poskytnou přehled o jejím využití a efektivitě. Díky analýzám a vyhodnocování získáte cenné informace, jež vám umožní identifikovat oblasti, které je třeba zlepšit či upravit.

Tímto způsobem zajistíte optimální využití aReception a maximalizujete její přínos pro vaši společnost.

aReception administrace
Previous slide
Next slide

Výběr avatara - mnoho tváří, vícejazyčná podpora

Zvolte si osobnost z více než 400 možností od fotorealistických přes kreslené až po světoznámé tváře. Možnost vytvoření vlastního avatara. Jméno si můžete zvolit jakékoliv. My u nás používáme Ronu.

Logo aReception

Jde to i bez personálu.
Virtuální AI asistentka je tady pro vás

Časté dotazy

Nejčastější otázky týkající se funkcí a vlastností aReception.

Řešení využívá umělou inteligenci, konkrétně zpracování přirozeného jazyka (NLP). Jedná se vlastně o hlasového asistenta tzv. chatbota s lidskou tváří, který na základě rozpoznané situace, provede příslušnou akci nebo poskytne požadovanou informaci.

aReception umí komunikovat v přirozeném jazyce (CZ, EN a 31 dalších jazyků), prezentuje se jako virtuální osobnost s mimikou a gesty, zvládá řadu základních situací jako příchod na schůzku, zavolání kolegy, přebrání pošty či předání požadované informace. Nabízí telefonní modul pro volání kolegů, videohovor s živým operátorem při neznámé situaci, možnost přidání vlastních scénářů a situací, statistiku vytížení, návštěv a dotazů, online administrační rozhraní a specializované API pro integraci s vašimi systémy, včetně LDAP.

Samozřejmě, máte možnost vybrat si vlastního avatara z bohaté škály téměř 50 předpřipravených variant. Navíc, pokud si přejete zcela unikátního avatara, jsme schopni vytvořit jednoho na míru podle vašich konkrétních požadavků a dodaných podkladů, abyste měli zcela osobitý a originální zástupce vaší značky či společnosti.

V české verzi je možné využít pouze ženského avatara.

AI asistentku lze využít jako recepční, vrátníka, průvodce, spojovatelku nebo v dalších podobných rolích.

aReception lze využít v různých oborech jako informační terminály na radnicích, firemních recepcích, muzeích, IQ centrech, ZOO, divadlech, veletrzích, kancelářských budovách, nákupních centrech, dopravních stanicích, školách, univerzitách, letištích, zdravotnických zařízeních, hotelech, inteligentních městech, restauracích, úřadech a mnoha dalších.

aReception v současné době podporuje celkem 33 jazyků, mezi nimiž naleznete arabštinu, baskičtinu, katalánštinu, čínštinu, češtinu, dánštinu, holandštinu, angličtinu, esperanto, filipínštinu, finštinu, francouzštinu, galicijštinu, němčinu, řečtinu, hindštinu, maďarštinu, indonéštinu, italštinu, japonštinu, korejštinu, norštinu, polštinu, portugalštinu, ruštinu, slovenštinu, rumunštinu, španělštinu, švédštinu, thajštinu, turečtinu, ukrajinštinu a vietnamštinu, čímž poskytuje širokou jazykovou pokrytost pro různorodé prostředí a klientelu.